رزرو تلفنی نوبت 09126982254

سالن زیبایی در غرب تهران

سالن زیبایی در غرب تهران

سالن زیبایی عطیه حاجی میر، حرفه ای ترین سالن زیبایی در غرب تهران است. محل سالن واقع در جنت آباد جنوبی، روبری تره بار، ساختمان الماس، طبقه دوم می باشد. این سالن با مدیریت خانم عطیه حاجی میر و با استفاده از برترین و حرفه ای ترین پرسنل خدمات زیبایی در خدمت بانوان گرامی است. برای تماس با ما، می توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید. همچنین می توانید از قسمت مقالات آموزشی، به مجموعه ای از مطالب آموزشی دسترسی پیدا کنید. از جمله آموزش مانیکور و پدیکور در خانه، سلامت ناخن کاشت و … .

در ادامه با خدمات سالن زیبایی عطیه حاجی میر آشنا می شوید.

بهترین سالن زیبایی در غرب تهران

خدمت سالن زیبایی عطیه حاجی میر

خدمات سالن زیبایی عطیه حاجی میر غرب تهران با برترین و به روزترین دستگاه ها و تجهیزات، با کیفیت ترین مواد مصرفی و به وسیله پرسنل و هنرمندان زیبایی با تجربه انجام می شود. این خدمات در گروه های مختلف از جمله ناخن، مو، مژه، میکاپ و … ارائه می شود. برای آشنایی بیشتر با خدمات سالن زیبایی در غرب تهران در ادامه مطلب با ما همراه باشید. این خدمات زیبایی شامل موارد زیر می باشد:

خدمات ناخن در غرب تهران

خدمات ناخن در غرب تهران شامل مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن، طراحی ناخن، لمینت ناخن، ژلیش، ترمیم، سلامت ناخن، آموزش کاشت و مراقبت ناخن و … .

همانطور که می دانید متریال مود استفاده در کاشت ناخن، از مهمترین عناصر تاثیرگذار در کیفیت کاشت ناخن است. استفاده از بهترین متریال های روز دنیا از برترین برندهای لوکس، یکی از ویژگی های سالن زیبایی عطیه است. در کنار استفاده از متریال خوب، انجام کار توسط پرسنل متخصص و دلسوز، دیگر ویژگی خدمات ناخن سالن زیبایی در غرب تهران است.

سالن زیبایی در غرب تهران

خدمات رنگ مو و مش در غرب تهران

خدمات رنگ مو و مش شامل انواع رنگ مو، انواع لایت های مو، انواع مش مو (شلالی، زیگزاگ، سوزنی، مدادی و …)، آمبره، دکلره، دکاپاژ، گلوسینگ و بلوسینگ، بیبی بومر، بلیچینگ و پلاژ و … .

بهترین خدمات رنگ و لایت مو در تهران را از ما بخواهید. چرا که ما با استفاده از بهتین برندهای رنگ مو، کراتین و سایر متریال مورد نیاز، به موهای شما جانی دوباره خواهیم بخشید. کوتاهی و شینیون و سایر خدمات مو نیز در بالاترین استاندارهای جهانی انجام می شود. این خدمات در قالب خدمات سالن زیبایی در غرب تهران به بانوان گرامی ارائه می شود.

خدمات رنگ مو غرب تهران

خدمات رنگ مژه در سالن زیبایی در غرب تهران

خدمات مژه در سالن زیبایی عطیه حاجی میر توسط بهترین مژه کار های غرب تهران و با لوکس ترین متریال های مژه انجام می شود. این خدمات عبارتند از شامل اکستنشن مژه، لیفت مژه، ترمیم مژه، کاشت موقت و دائم مژه، انواع کاشت مژه والیوم، لمینت مژه و … در سالن زیبایی عطیه حاجی میر در غرب تهران. برای رزرو وقت مژه می توانید از طریق منوی تماس با ما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین مژه کار در غرب تهران

خدمات میکاپ در غرب تهران

خدمات میکاپ در غرب تهران شامل آرایش و میکاپ تخصصی صورت، وکس، اصلاح ابرو، خط چشم، خط لب، رژ لب، اصلاح صورت خیس، آبرسانی پوست، پاکسازی و لایه برداری، فشیال حرفه ای پوست و … . این خدمات توسط بهترین میکاپ آرتیست های غرب تهران و از جمله خانم عطیه حاجی میر، مدیریت سالن زیبایی در غرب تهران انجام می شود. استفاده از بهترین ابزار های روز دنیا، خدمات میکاپ در سالن ما را با کلیه سالن های دیگر متمایز نموده است. رضایت مشتریان و تکرار استفاده از خدمات میکاپ ما، نشاندهنده کیفیت بالای خدمات می باشد.

میکاپ حرفه ای در غرب تهران

برای تماس با ما و رزرو وقت قبلی یا هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهاد می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:
09126982254 | 09128013621 | 02144069126

آدرس: جنت آباد جنوبی، روبروی تره بار، ساختمان آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، ط دوم

اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط